Με αφορμή τον καιρό - το κρύο και το λίγο χιόνι - ασχοληθήκαμε με το θέμα ¨ο χειμώνας¨.
Στα παίσια του θέματος αυτού πραγματοποιήσαμε μεταξύ άλλων και τις παρακάτω δραστηριότητες:
Στα εικαστικά, φτιάξαμε χιονανθρώπους με διάφορες τεχνικές. (δείτε ανάρτηση:
Στα παίσια του θέματος αυτού πραγματοποιήσαμε μεταξύ άλλων και τις παρακάτω δραστηριότητες:
Στα εικαστικά, φτιάξαμε χιονανθρώπους με διάφορες τεχνικές. (δείτε ανάρτηση:
Επιστροφή στο σχολείο με χιόνια!)
Γράψαμε στον διαδραστικό πίνακα τη λέξη "χιόνι" όπως μπορούσαμε:
Βρήκαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη "χιόνι" και η νηπιαγωγός τις έγραφε στον πίνακα.
Μαζί με τα παιδιά του κλασικού τμήματος, ακούσαμε και είδαμε το παραμύθι
Εκεί αναζητήσαμε το παραμύθι που θέλαμε και κατόπιν επιλέξαμε "Άκουσε και ξεφύλλισε το παραμύθι". Τότε εμφανίστηκε ένα "ηλεκτρονικό βιβλίο" το οποίο μπορεί κάποιος να το ξεφυλλίσει χρησιμοποιώντας το ποντίκι.
Το συγκεκριμένο παραμύθι διαβάζει ο συγγραφέας του, Μάνος Κοντολέων.
Κατά την διάρκεια της ανάγνωσης η νηπιαγωγός έδειχνε πού ακριβώς διάβαζε ο συγγραφέας.
Για να μεταφερθείτε στο παραμύθι πατήστε στην εικόνα του βιβλίου:
Βρήκαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη "χιόνι" και η νηπιαγωγός τις έγραφε στον πίνακα.
Μαζί με τα παιδιά του κλασικού τμήματος, ακούσαμε και είδαμε το παραμύθι
"Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει".
Επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα "Ο Μικρός Αναγνώστης", επιλέξαμε το πεδίο "Να σου πω μια ιστορία" και μεταφερθήκαμε σε μια σελίδα όπου υπήρχαν πολλά βιβλία.Εκεί αναζητήσαμε το παραμύθι που θέλαμε και κατόπιν επιλέξαμε "Άκουσε και ξεφύλλισε το παραμύθι". Τότε εμφανίστηκε ένα "ηλεκτρονικό βιβλίο" το οποίο μπορεί κάποιος να το ξεφυλλίσει χρησιμοποιώντας το ποντίκι.
Το συγκεκριμένο παραμύθι διαβάζει ο συγγραφέας του, Μάνος Κοντολέων.
Κατά την διάρκεια της ανάγνωσης η νηπιαγωγός έδειχνε πού ακριβώς διάβαζε ο συγγραφέας.
Για να μεταφερθείτε στο παραμύθι πατήστε στην εικόνα του βιβλίου:
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ, επίσης!
ΑπάντησηΔιαγραφή