Στην τάξη μας
φέτος είμαστε χορευταράδες. Με αφορμή λοιπόν την περίοδο του Καρναβαλιού που
διανύουμε, ήρθαμε σε επαφή με δύο σκωπτικά τραγούδια της Αποκριάς. Δυο τραγούδια φοβερά,
φοβερά και τρομερά, διασκεδαστικά και ψυχαγωγικά: Τον «Χαραλάμπη»
και το «Πως το τρίβουν το πιπέρι». Οι
μαθητές μας ενθουσιάστηκαν περισσότερο με το πιπέρι και σας το παρουσιάζουμε:
Πώς το τρί, βλάχα μου καλή,
πώς το τρίβουν το πιπέρι;
Πώς το τρίβουν το πιπέρι
του διαβόλου οι καλογέροι;
πώς το τρίβουν το πιπέρι;
Πώς το τρίβουν το πιπέρι
του διαβόλου οι καλογέροι;
Με το γό, βλάχα μου,
με το γόνατο το τρίβουν.
Με το γόνατο το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
με το γόνατο το τρίβουν.
Με το γόνατο το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Για σκωθείτε παλληκάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με τα χε, βλάχα μου,
με τα χέρια τους το τρίβουν.
Με τα χέρια τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με τα χε, βλάχα μου,
με τα χέρια τους το τρίβουν.
Με τα χέρια τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Για σκωθείτε παλληκάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την μύ, βλάχα μου,
με την μύτη τους το τρίβουν.
Με την μύτη τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την μύ, βλάχα μου,
με την μύτη τους το τρίβουν.
Με την μύτη τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Για σκωθείτε παλληκάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την πλα, βλάχα μου,
με την πλάτη τους το τρίβουν.
Με την πλάτη τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την πλα, βλάχα μου,
με την πλάτη τους το τρίβουν.
Με την πλάτη τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Για σκωθείτε παλληκάρια
με σπαθιά και με κοντάρια.
Με τον κ…... βλάχα μου,
με τον κ…… τους το τρίβουν.
Με τον κ…… τους το τρίβουν
καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Εμείς εκείνο το απόγευμα το τραγουδήσαμε και στο αυτοκίνητο και στο σπίτι...!!! Συγχαρητήρια και πάλι για το θέμα! Μας γυρνάτε και εμάς πολύ πίσω....Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε πολύ κ. Τζένη! Μας ικανοποιεί το γεγονός ότι τα παιδάκια μας το χάρηκαν και το ζητούν ξανά και ξανά! Προσπαθούμε να κρατάμε τις παραδόσεις και να τα φερνουμε σε επαφή με αυτές όσο πιο πολύ μπορούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή