Με την ευκαιρία του εορτασμού της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου, μεταξύ άλλων πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες γραμματισμού σχετικές με τη λέξη "Πολυτεχνείο".
Η πρώτη δραστηριότητα ήταν τα παιδιά να βρουν ανάμεσα σε άλλες καρτέλες με γράμματα, αυτά της λέξης Πολυτεχνείο και να σχηματίσουν τη λέξη κρατώντας τις μπροστά τους.
Για να σχηματίσουν τη λέξη ένα παιδί έδειχνε ένα - ένα γράμμα με τη σειρά (με τη φορά γραφής) σε χαρτί στον πίνακα αναφοράς....
... και το κάθε παιδί με το ανάλογο γράμμα έμπαινε στη σειρά μέχρι να σχηματισθεί όλη η λέξη "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ", με κεφαλαία.
Στη δεύτερη δραστηριότητα αξιοποιήσαμε τα φύλλα εργασίας που ακολουθούν τα οποία βρήκαμε στην ιστοσελίδα της συναδέλφου κ. Μάνεση.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/17_12.html
Την ευχαριστούμε θερμά για το πλούσιο, πρωτότυπο και ενδιαφέρον υλικό που δημιουργεί και μοιράζεται μαζί μας.
Η κ. Μάνεση προτείνει τα συγκεκριμένα φύλα εργασίας διότι όπως αναφέρει
Η οδηγία που δόθηκε στα παιδιά ήταν να αναζητήσουν την λέξη Πολυτεχνείο στο πρώτο φύλλο και έπειτα να την κόψουν και να την κολλήσουν στο δεύτερο. Δόθηκε έμφαση στο να εντοπίσουν ακριβώς τα ίδια γράμματα δηλαδή την λέξη Πολυτεχνείο γραμμένη με πεζά και όχι με κεφαλαία.
Κατόπιν να γράψουν τη λέξη όπως μπορούν.
μέσω των δραστηριοτήτων αυτών τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να:
Η πρώτη δραστηριότητα ήταν τα παιδιά να βρουν ανάμεσα σε άλλες καρτέλες με γράμματα, αυτά της λέξης Πολυτεχνείο και να σχηματίσουν τη λέξη κρατώντας τις μπροστά τους.
Για να σχηματίσουν τη λέξη ένα παιδί έδειχνε ένα - ένα γράμμα με τη σειρά (με τη φορά γραφής) σε χαρτί στον πίνακα αναφοράς....
... και το κάθε παιδί με το ανάλογο γράμμα έμπαινε στη σειρά μέχρι να σχηματισθεί όλη η λέξη "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ", με κεφαλαία.
Στη δεύτερη δραστηριότητα αξιοποιήσαμε τα φύλλα εργασίας που ακολουθούν τα οποία βρήκαμε στην ιστοσελίδα της συναδέλφου κ. Μάνεση.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/17_12.html
Την ευχαριστούμε θερμά για το πλούσιο, πρωτότυπο και ενδιαφέρον υλικό που δημιουργεί και μοιράζεται μαζί μας.
Η κ. Μάνεση προτείνει τα συγκεκριμένα φύλα εργασίας διότι όπως αναφέρει
«δίνει έμφαση στον αναδυόμενο εγγραμματισμό αλλά και στην εξοικείωση των παιδιών με διάφορες μορφές έντυπου λόγου».
Η οδηγία που δόθηκε στα παιδιά ήταν να αναζητήσουν την λέξη Πολυτεχνείο στο πρώτο φύλλο και έπειτα να την κόψουν και να την κολλήσουν στο δεύτερο. Δόθηκε έμφαση στο να εντοπίσουν ακριβώς τα ίδια γράμματα δηλαδή την λέξη Πολυτεχνείο γραμμένη με πεζά και όχι με κεφαλαία.
Κατόπιν να γράψουν τη λέξη όπως μπορούν.
μέσω των δραστηριοτήτων αυτών τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να:
- αναπτύξουν δεξιότητες στο γραπτό λόγο
- εξασκήσουν την παρατηρητικότητά τους
- αρχίσουν να διακρίνουν τα κεφαλαία από τα πεζά γράμματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου