Αρχικά καταγράψαμε τί γνωρίζουμε για τα φρούτα του φθινοπώρου και κατόπιν τί θα θέλαμε να μάθουμε γι αυτά. Ακόμη με τί σχετικό με αυτά θα θέλαμε να ασχοληθούμε.
Τα παιδιά πρότειναν και η νηπιαγωγός τα κατέγραφε.
Εδώ είναι οι καταγραφές:
Κατόπιν αποφασίσαμε να φέρουμε όλοι από ένα φθινοπωρινό φρούτο από το σπίτι μας στο σχολείο.
Την επόμενη μέρα με τα φρούτα που φέραμε πραγματοποιήσαμε τις πιο κάτω δραστηριότητες:
1η δραστηριότητα:παρατήρηση των φρούτων και ταξινόμησή τους με κριτήριο το είδος τους (μήλα, αχλάδια κλπ)
3η δραστηριότητα: παρατήρηση των φρούτων εξωτερικά και εσωτερικά.
Τα παιδιά με τη βοήθεια της νηπιαγωγού παρατήρησαν τα φρούτα και διαδοχικά όλα πήραν το λόγο και είπαν τις παρατηρήσεις τους όσον αφορά στο χρώμα, σχήμα των φρούτων την υφή την οσμή τους κα.
4η δραστηριότητα: 1/2 (μισό) φρούτο, 1/4 (ένα τέταρτο) του φρούτου
Κόψαμε ένα φρούτο στη μέση και αναφερθήκαμε στην έννοια του μισού και έπειτα το κόψαμε στα τέσσερα και αναφερθήκαμε στην έννοια του τετάρτου. Γράψαμε πώς γράφεται το μισό και το ένα τέταρτο στα Μαθηματικά.
5η δραστηριότητα: Φρουτοσαλάτα
Τέλος φτιάξαμε μια φρουτοσαλάτα κόβοντας σε μικρά κομμάτια τα φρούτα μας και την γευθήκαμε όλοι αναφέροντας ποιό φρούτο δοκιμάζαμε κάθε φορά.
6η δραστηριότητα:Καταμέτρηση
Μετρήσαμε πόσα φρούτα έχουμε από κάθε είδος:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου