Στα μέσα του Οκτωβρίου, στο 1ο ολοήμερο τμήμα ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα «Φθινόπωρο».
Ξεκινήσαμε με μια διερευνητική συζήτηση γύρω από το τί είναι το Φθινόπωρο
(εποχή), τί συμβαίνει στη φύση το Φθινόπωρο, τί κάνουν οι άνθρωποι το
Φθινόπωρο;
Ανάμεσα στα όσα ανέφεραν τα παιδιά ήταν και το ότι το Φθινόπωρο τα
φύλλα των δέντρων πέφτουν.
Ψάξαμε λοιπόν στο διαδίκτυο για εικόνες της φύσης το Φθινόπωρο και ιδού κάποιες που είδαμε και συζητήσαμε γι αυτές:
Ψάξαμε λοιπόν στο διαδίκτυο για εικόνες της φύσης το Φθινόπωρο και ιδού κάποιες που είδαμε και συζητήσαμε γι αυτές:
Ανακαλύψαμε και κάποια έργα μεγάλων ζωγράφων με θέμα το φθινόπωρο όπως V.V. Gogh και C. Monet:
Ακόμη επισκεφθήκαμε την Wikipedia για να βρούμε πληροφορίες για τα φύλλα. Διαβάσαμε κάποια πράγματα (όχι λεπτομέρειες) και στη συνέχεια τα
παιδιά παρατήρησαν προσεκτικά τη σχετική εικόνα:
Στη συζήτηση που ακολούθησε ανέφεραν μεταξύ άλλων:
Στη συζήτηση που ακολούθησε ανέφεραν μεταξύ άλλων:
-Υπάρχουν πάρα πολλά είδη φύλλων
- Πολλά από τα φύλλα θυμίζουν γνωστά αντικείμενα ή σχήματα (από την καθημερινότητα των παιδιών) όπως, καρδιά, παγωτό J, ξίφος, παλάμη χεριού κ.α.
Από το τελευταίο λάβαμε αφορμή και τα παιδιά δημιούργησαν ομαδικό εικαστικό έργου με αποτυπώματα της παλάμης τους χρησιμοποιώντας τέμπερες. Φρόντισαν να βάζουν τα πράσινα φύλλα επάνω στο δέντρο και τα κίτρινα κάτω (έχουν πέσει) αλλά και στο
ενδιάμεσο για να δείξουν ότι τώρα πέφτουν.
Με τη δραστηριότητα αυτή επιτεύχθηκαν μαθησιακοί στόχοι όπως:
Τα παιδιά να:
Τα παιδιά να:
- μάθουν τα χρώματα πράσινο, κίτρινο
- έλθουν σε επαφή με τις χωρικές έννοιες επάνω, κάτω, ενδιάμεσα
- συνεργαστούν για την παραγωγή ενός κοινού εικαστικού έργου
Φωτογραφίες από τη διαδικασία:
Φοβερή δουλειά. Μπράβο σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή