Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Φρούτα του φθινοπώρου συνέχεια: φρουτοσαλάτα

Φρουτοσαλάτα

Με τα φρούτα που έφεραν τα παιδιά φτιάξαμε φρουτοσαλάτα και τη δοκιμάσαμε μετά το πρόγευμά μας. Ξεκινήσαμε με μια δραστηριότητα για την προαγωγή γραπτού λόγου: δημιουργία κειμένου για πραγματική ανάγκη: Συνταγή για φρουτοσαλάτα.

Συνταγή  για φρουτοσαλάτα




Η εκπαιδευτικός είχε φέρει μια συνταγή για φρουτοσαλάτα και αρχικά συζητήσαμε τί είναι μια συνταγή και γιατί μας χρειάζεται. Πραγματικά τα παιδιά μας εντυπωσίασαν με τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους!

Διαβάσαμε τη συνταγή και στη συνέχεια τα παιδιά "έγραψαν" ποιά και πόσα υλικά μας χρειάζονται για να φτιάξουμε φρουτοσαλάτα σε μεγάλο χαρτί ώστε να βλέπουμε όλοι κατά την εκτέλεση της συνταγής. 
Την "εκτέλεση" την έγραψε η νηπιαγωγός έτσι ώστε όλα τα παιδιά να βλέπουν τον τρόπο και τη φορά γραφής. (Την ιδέα και συνταγή είδαμε στο "Ιστολόγιο Νηπιαγωγών Νομού Ημαθίας" και ευχαριστούμε πολύ)




Ακολουθήσαμε τη συνταγή και φτιάξαμε μια υπέροχη φρουτοσαλάτα που όλοι απολαύσαμε!


Τέλος, διερευνήσαμε ποιά φρούτα μας αρέσουν και το δημοφελέστερο φρούτο για την τάξη μας ήταν το ρόδι με 8 προτιμήσεις! Ακολούθησε το μήλο με 4, το αχλάδι με το μανταρίνι ισοψήφησαν με 3, το σταφύλι με 2 ενώ το πορτοκάλι ήρθε τελευταίο με 1 προτίμηση :-)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...