Η ανάρτηση αυτή αφορά στη δραστηριότητα παρασκευής μουστοκούλουρων με την οποία ολοκληρώσαμε τη θεματική "φρούτα του Φθινοπώρου" που πραγματοποιήθηκε αρχή Νοεμβρίου. (Διαθεματική δραστηριότητα: Μαθηματικά [ακολουθία διαδοχικών βημάτων μιας διαδικασίας, μετρήσεις, αριθμοί, απλές αριθμητικές πράξεις, ...), Φυσικές επιστήμες (ανάμειξη υλικών, αλλαγή μορφής υλικών με ψήσιμο σε υψηλή θερμοκρασία), Γλώσσα (συζήτηση, χρήση κειμένου για πραγματική ανάγκη: συνταγή μαγειρικής ), Μελέτη Περιβάλλοντος (συνεργασία)].
Μια μητέρα μας προμήθευσε με μούστο. Η εκπαιδευτικός έφερε μια συνταγή:
Αφού τη διαβάσαμε στην παρεούλα τα παιδιά άρχισαν να ρωτούν αν τα μουστοκούλουρα που θα φτιάξουμε θα μπορέσουν να τα δοκιμάσουν και τα παιδάκια των άλλων δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας. "Θα ήταν πολύ ωραία να δώσουμε σε όλους" είπαν.
Με αφορμή αυτή τους την επιθυμία λοιπόν προχωρήσαμε σε μια δραστηριότητα Μαθηματικών (απλές πράξεις - πολλαπλασιασμός).
Η εκπαιδευτικός είπε στα παιδιά ότι τα υλικά στη συγκεκριμένη συνταγή δεν είναι αρκετά για να έχουμε μουστοκούλουρα για όλα τα παιδιά και έθεσε τον προβληματισμό: τί θα μπορούσαμε να κάνουμε λοιπόν; Τα παιδιά κατέθεσαν τις απόψεις τους που ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και στη συζήτηση που ακολούθησε αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να φτιάξουμε 2 φορές τη συνταγή.
'Έτσι καταλήξαμε ότι όλα τα υλικά θα πρέπει να τα βάλουμε 2 φορές και φτιάξαμε μια νέα συνταγή για 2 δόσεις δίπλα στην πρώτη:
Κατόπιν προχωρήσαμε στην εκτέλεση της συνταγής ακολουθώντας πάντα τα βήματα που περιέγραφε η εκτέλεση:
Μια μητέρα μας προμήθευσε με μούστο. Η εκπαιδευτικός έφερε μια συνταγή:
Αφού τη διαβάσαμε στην παρεούλα τα παιδιά άρχισαν να ρωτούν αν τα μουστοκούλουρα που θα φτιάξουμε θα μπορέσουν να τα δοκιμάσουν και τα παιδάκια των άλλων δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας. "Θα ήταν πολύ ωραία να δώσουμε σε όλους" είπαν.
Με αφορμή αυτή τους την επιθυμία λοιπόν προχωρήσαμε σε μια δραστηριότητα Μαθηματικών (απλές πράξεις - πολλαπλασιασμός).
Η εκπαιδευτικός είπε στα παιδιά ότι τα υλικά στη συγκεκριμένη συνταγή δεν είναι αρκετά για να έχουμε μουστοκούλουρα για όλα τα παιδιά και έθεσε τον προβληματισμό: τί θα μπορούσαμε να κάνουμε λοιπόν; Τα παιδιά κατέθεσαν τις απόψεις τους που ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και στη συζήτηση που ακολούθησε αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να φτιάξουμε 2 φορές τη συνταγή.
'Έτσι καταλήξαμε ότι όλα τα υλικά θα πρέπει να τα βάλουμε 2 φορές και φτιάξαμε μια νέα συνταγή για 2 δόσεις δίπλα στην πρώτη:
Κατόπιν προχωρήσαμε στην εκτέλεση της συνταγής ακολουθώντας πάντα τα βήματα που περιέγραφε η εκτέλεση:
να δοκιμάσουμε και μεις? μπράβο στα παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαρίστως, αν ξαναφτιάξουμε! Ευχαριστούμε για το μπράβο!!!
ΔιαγραφήΤα παιδάκια του 1ου ολοήμερου τμήματος.
Τί ωραίο να βλέπεις αυτά τα μικρά χεράκια να ανακατεύουν & να πλάθουν...! Τα πιό νόστιμα μουστοκούλουρα που δοκιμάσαμε ποτέ! Μπράβο σε όλα τα παιδάκια και στις δασκάλες!!
ΑπάντησηΔιαγραφή